Monday, November 24, 2008

Sporting bride





Sabtu, tanggal 22/11/2008, berakhirlah sudah debaran seorang gadis dan teruna. Hidup baru bermula....Selamat pengantin baru dan semoga berbahagia hingga keakhir hayat. Antara yang sempat dirakam dengan kamera pekak aku di dalam suasana kecoh dan riuh rendah tetamu yang hadir. Aku tak ingat, aku lupa, aku tak peduli orang ~ jangan peduli orang bila camera di tangan!! Click! Click! Click! Hasilnyapun, jangan peduli apa orang nak kata hahahaha! Hodoh ke, cantik ke, hancuss ke, jangan kira...! Janji gambar ~ sudahlah?!
Betul ke aku tulis ni??

3 comments:

sk00deng_dma said...

cayalah pak tam sungguh cantik sekali...majulah pak tam utuk majlisku nanti...

LamaQue said...

Ye lah tur....

sk00deng_dma said...

hri tu pak tam sms x leh nk reply kredit x de...ok per gamba nie..dh ade kemajuan oooo...

a k u W A R I S A Y A H

a k u W A R I S A Y A H