Friday, October 10, 2008

Raya tadi...

hmmm...raya tahun ni agak bererti pada aku dan family. Almaklumlah, yang hadir over quota. Walau begitu aku bersyukur dapat layan tetamu yang hadir dengan seribu rahmat pada kami semua.

Raya pertama, keluarga bapa saudara aku dari Negeri Sembilan datang dengan sepupu-sepupu aku yang sememangnya tidak begitu rapat dengan aku. Mungkin sebab berjauhan sejak kecil, tapi alhamdulillah air di cincang tidak akan putus melainkan dah jadi beku...macam ais hehehe!

Aggmuqry sekeluarga, terima kasih adanya kerana julung kali hadir kerumah aku.

Shake sekeluarga...pertama kali sampai ke pekan Selama khusus untuk berjabat salam raya dengan aku...terima kasih juga kerana jemput aku ke open house rumah ngko. "Kulaan nireng, napa takureheng" hahahahaha. Tak bertanya, tak berbicara, memang kita tak tahu salasilah keluarga bro...

Pak Ngah aku kalini pertama kali berkunjung tanpa seorangpun dari 3 isteri-isterinya. Kesiannya dia...sugul dan letih gaya...

hmmm...best friend aku dari N9...thanks for being with us and we appreciate coz your time is too limited...

2 comments:

Anonymous said...

Buruknye rupe i zul....... :)

LamaQue said...

hehehe...true colors!

a k u W A R I S A Y A H

a k u W A R I S A Y A H