Sunday, September 14, 2008

Sport wear shoes

Minggu lalu, aku terpandang salah seorang sahabat memakai kasut sport begini beserta jeans. Biasalah, hari sabtu ke office memang macam tu. Ada kelonggaran pakai casual.
Fikiran aku menerawang jauh kenangan silam sekitar tahun 80an. Pada ketika itu aku juga merupakan penggemar dan pemilik kasut-kasut sportwear macam ni. Zaman filem wayang breakdance dan footloose ditayangkan aku juga sempat menyarungkan kasut jenama NIKE AIR, adidas Rom, PUMA Match, dan tak lupa kasut Warrior red line putih tapi di hitamkan guna colour die hehehe. Seluar di potong senteng tiru sha-na-na...hmm apa lagi?
Macam-macam la time tu...cuma aku bukan penari jalanan macam bebudak sha-na-na zaman tu. Aku ulat buku sebab kepala aku dungu hehehe. Cuma sekarang ni aku terfikir, kasut yang sebegitu dicipta untuk sukan, tapi kita pakai dengan jeans untuk bergaya...boleh ke? Ada matching ke?

No comments:

a k u W A R I S A Y A H

a k u W A R I S A Y A H