Monday, August 11, 2008

Last weekend

Last weekend, sempatlah juga aku menerjah ke PISA PC Fair Penang. Memang terujalah aku melihatkan dunia komputer tanpa batas dan dunia digital yang entah dari mana datangnya. Pusing-pusing sampai aku naik pusing kepala. Ramai sungguh manusia...yang nyata manusia mata sepet menguasai arena, yang sawomatang macam aku asyik meninjau-ninjau harga yang kononnya murah-murah belaka. AKu?? Mata tak boleh tahan meninjau-ninjau perhiasan dada-dada amoi yang fesyennya memang khusus untuk menonjolkan perhiasan dada mereka...fuhh!Lemas!!
Macam biasalah, di sana sempat aku berkenalan dengan DSLR yang ni. Cun, kemas, harga murah pulak tu!. Tapi nasib baiklah ada sikit pengetahuan dan info pasal DSLR ni, tipu jugak rupanya dorang nih...hehehe. 3 jam selepas tu, isi perut dgn mee goreng kassim mustafa...pada aku, indah stori dari realistic.
Jam 5.00pm, balik, on the way terima sms "bro, ban pecah - layan sunset"...kalau ikutkan kepala aku yang berpinau pusing, memang malaz nak kesana, tapi ajakan naluri kuat untuk menyaksikan detik2 akhir matahari terjun tu...memang best waktu yang sekejap tu. Masing-masing bawak camera, masing2 tembak2 apa yang patut hmmm....
Sebenarnya, waktu yang begini memang best, akupun kadang2 terleka denagn waktu maghrib ni, tapi ada sahabat yang mengingatkan waktu...terus berjemaah di mesjid sekitar Kuala Kurau - selamat. Pastu makan malam di pinggiran pantai. Aku angkat ponggong chow, bila orang-orang tua start nyanyi dangdut, satu perkara yang merimaskan aku....arghhhh!! Sampai rumah jam 10.00mlm, mandi, telan ubat migrane...lena sampai pagi.

Adios

No comments:

a k u W A R I S A Y A H

a k u W A R I S A Y A H